Veiligheidsplan

In de afgelopen periode werden er zowel nieuwe plannen opgesteld en ter keuring aangeboden, als revisie van de bestaande plannen door ons aan boord van de schepen uitgevoerd. IL&T zal in de komende periode strenger gaan controleren op deze documentatie.

Het niet hebben of een verouderd exemplaar kan leiden tot aanhouding!


 

Ri&e en P.v.a.

images

Ook voor het maken en uitvoeren van een RI&E en het plan van aanpak bent u bij ons aan het goede adres.

Als ondernemer (dus ook reder!) bent u conform art 5 van de arbowet, verplicht dit boekwerk aan boord te hebben en te onderhouden.

De Inspectie SZW (voorheen Arbeidsinspectie) en IL&T controleren werkgevers, scheepseigenaren en reders op de naleving van deze RI&E-verplichting. Tevens toetst zij de praktijkomstandigheden op de “werkvloer” aan de RI&E en het plan van aanpak.

 

Hieronder vindt u een overzicht van de bestuurlijke boete die Inspectie SZW kan opleggen indien u niet beschikt over een RI&E, conform artikel 5, lid 1 van de Arbowet. De te betalen boetes zijn afhankelijk van de grootte van het bedrijf.

Bedrijfsgrootte Boete
1 – 4 werknemers € 300,- (= 10% van het totale boetebedrag)
5 – 9 werknemers € 600,- (= 20% van het totale boetebedrag)
10 – 39 werknemers € 900,- (= 30% van het totale boetebedrag)
40 – 99 werknemers € 1.500,- (= 50% van het totale boetebedrag)

Seemp-plan UK-64 afgerond

Update: sept 2016

1376052272
Voor schepen groter dan 400 GT produceren wij het inmiddels verplichte "Seempplan".

Het Seeempplan is bedoeld voor uiteindelijk reductie van de uitstoot CO2.

Nadat dit plan aan boord is wordt door de inspectie het uiteindelijke IEEC document afgegeven.

 

Uw zorg, is voor ons de uitdaging om het te doen slagen.

Bel voor ons aantrekkelijk tarief

 


 

WR-80 verlengd met 3.50 mtr

P1010664

 

 

P1010674

De WR-80 werd verlengd met 3,50 mtr.

Ook voor dit project mochten wij het teken-rekenwerk en stabiliteits werk verzorgen.

 Verder werd het schip voorzien van een geheel nieuw visruim

 

 

 

 


 

Verbouw en verlenging te Polen

en invlaggen van de UK-151 (ex VA-22-F)

Update: 21-09-2016

Afbeelding 4

Nadat de Uk-151 "Stellar" enige tijd deel had genomen aan de visserij, is zij naar Polen vertrokken en verlengd met 3,60 mtr. Verder werd een gehele revisie van het schp aldaar uitgevoerd. Inmiddels is het schip terug in Nederland (Harlingen) waar zij verder wordt klaargemaakt voor de visserij.

 

Algemeen plan garnalenkotter Duitse opdrachtgever.

koopman_kes_website-Default-000_modified.jpg

(23,18 x 6,20 x 3,00 m)